Recipe for happiness



Everybody needs a carrot to go one step beyond

Doesn't matter if you eat it or not. As long as the eyes are focused on the carrot, you may go one step forward. And that's always enough!

This is a blog, about all the small pleasures in life.. and the greatest of all; Food!

Interesting recipes from Greece and all over the world, amazing deco ideas, inspiring art, fabulous trends, cute handmade stuff, dreamy destinations, a clever line, a funny thought...

Anything that makes me go... wow! and makes me smile, can be... my carrot.

After all, happiness is a piece of cake!
A carrot cake!

Take a bite!

Wednesday, May 2, 2012

A house that is perfect in every little detail... Ένα σπίτι, έργο τέχνης!
































































This is what i call an EYE CANDY. I am not quite sure if i have posted this house tour before, or if i have just seen these pics in my dreams, but it is definitely a dream house. I still haven't moved yet, 'cause i haven't find the right apartment... yet. Maybe i have high expectations on days like these (crisis days), but at least i am looking for a home that is cute, if not beautiful. Until then (until i find it, because i won't stop searching for my new home to rent) i found myself buying a lot of little cute things like towel hangers, lamps, cushions etc. So now, i am living in a house full of boxes ready to go! Seen these picture of the house above, i realized that i wouldn't change a single thing. This Scandinavian style house, is amazing in every little detail. And pls check out every detail!

'Εχω μεγάλες προσδοκίες; Αναζητώ σπίτια που έχω ποστάρει, στην Αλίμου και στο Παλαιό Φάληρο; Όχι βέβαια. Ξέρω πως ζω σε άλλο πλάνητη, τον πλανήτη Ελλάδα, που φτιάχτηκε αποκλειστικά για αυτή τη χώρα. Εννοείται οτι ακόμα δεν έχουμε μετακομίσει αφού δεν έχουμε βρει ένα σπίτι που να μας κάνει. Και δε θα μετακομίσω αν δεν το βρω. Μέχρι τότε μαζεύω διάφορα μικρά cute πραγματάκια για την διακόσμησή του, αγοράζω κατσαρολικά και τσεκάρω ηλεκτρικές συσκευές. Όλα αυτά σε περίοδο κρίσης! Τι ωραία που περνάμε στο Ελλάντα! Μέχρι τότε, και μέχρι να βρω το σπίτι που θα νοικιάσω (σιχαίνομαι σιχαίνομαι το νοίκι, αλλά έχε χάρη κρίση) εκπληκτικά σπίτια όπως αυτό που βλέπετε, γίνονται ο οδηγός μου περί διακόσμησης. Υπάρχει ενδεχόμενο το συγκεκριμένο σπίτι να το έχω ξαναποστάρει, ή απλώς να το βλέπω κάθε βράδυ στο όνειρό μου γι' αυτό μου φαίνεται το πιο όμορφο, ολοκληρωμένο και τέλειο σε κάθε του λεπτομέρεια.

Anyway... πως περάσατε χτες; Τον πιάσατε τον Μάη; Κι αν ναι που; Εγώ βρέθηκα στο Ναύπλιο, περπάτησα ώρες τα αγαπημένα του στενά, έφαγα στα ελεεινά ΦΑΝΑΡΙΑ (θα ξεκινήσω κατηγορία ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΣ), πέρασα και δοκίμασα cupcakes στο Liz's cupcakes, και γύρισα πίσω (με το ζόρι γμτ!), για να επιστρέψω στην ρουτίνα μου, θέλω δε θέλω. Δε θέλω.

via

6 comments:

  1. Καλό Μήνα!!!Κι εγώ αυτό το σπίτι θέλω αλλά δεν έχω κερδίσει το τζόκερ ακόμη!!!χαχαχαχα
    Όσο για το Ναύπλιο ποτέ δεν ευχαριστήθηκα φαγητό μέχρι που κάποια φορά σε σύντομο πέρασμα προτίμησα να φάω σάντουιτς στα goody's και να γυρίσω σπίτι να φάω.
    Φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
  2. Ωραίο, αλλά πολύ "άσπρο" καλή μου Φοίβη. Θέλω λίγο περισσότερο χρώμα ομολογώ.
    Κι εμείς στο Ανάπλι! Αλλά μια μέρα πριν την Πρωτομαγιά. Θα πρέπει μου φαίνεται να κάνουμε αναγγελίες ταξιδιών, ώστε να συναντιόμαστε αν τύχει να βρεθούμε κάποιοι από εμάς στα ίδια μέρη :-))

    ReplyDelete
  3. Πώς μπήκες στο σπίτι μου;

    ReplyDelete
  4. Κουκλί το σπίτι!
    Εμείς που προλάβαμε και φτιάξαμε το δικό μας αλλά γκρι και μινιμαλ, και τώρα ζηλεύουμε, πως θα το αλλάξουμε;
    Χιχι! Ο καθένας με τα προβλήματα του!

    Στο Ναύπλιο φάγαμε καλά στο http://omorfotavernaki.gr/ και συμπαθητικά στο http://www.kakanarakis.gr/

    ReplyDelete
  5. Αρπάζω την εικόνα με το σουπλά, τα μπωλ και την
    γιρλάντα για το σκυλάκι και φεύγω!!!
    Καλό μήνα να έχεις γεμάτο χαμόγελα!!!

    ReplyDelete
  6. Μου αρέσουν πάρα πολύ όλα σου τα ποστ, είναι χαλαρωτικά και τονωτικά!!! Αλλά, πως τα καθαρίζουν όλα αυτά τα σπίτια??? το λευκό είναι υπέροχο, αλλά όχι για να μένω εγώ.... Ή είμαι πολύυυ τεμπέλα ή είμαι κουρασμένη από τις ανοιξιάτικες δουλειές!!!

    Συγχωρέστε με, χτες έπλενα χαλιά.....

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails